onsdag 3 december 2008

200 km/h


det händer massa saker hela tiden så jag är lite sporadisk i mina inlägg. nåja.
det får bli en liten lista med tips till er:
  • good jul. värsta bästa idén. designmarknad med fokus på vintage, rättvisemärkt och ekologiskt. äger rum på hedmanska gården under lördag och söndag. mina fina bästaste vänner my och louise kommer sälja apsnygga vintage t-shirts med nya tryck på. underbart. lördagen kommer innehålla ett besök från mig iaf.
  • under byen, blue utopia, sarah och yakub från dag för dag och adventsmys på lördagens FnG. säsongsavslutning och allt! jag har till och med hittat en stackare som lovat att göra dirty dancing-hoppet med mig (time of my life- officiell FnG avslutningslåt). kommer bli så jävla bäst. läs mer här och se till att komma!
  • glasvegas julskiva. enough said.
  • all whirlwind, heat and flash. rundgång och deleted kör fin mittiveckanklubb på torsdag. jag är så där.

här har ni något fint att titta på.

2 kommentarer:

Baby Droool sa...

Å-M-y-G-o-s-h! Vikken tur att jag ska på F'n'G på lörre, vill INTE missa det skuttet! Pöss!

Anonym sa...

du klarar ju inte inte ens av att länka, man kan inte annat än tycka lite synd om dig. ganska underhållande dock att ni känner er så betydelsefulla pga er klubb. du är iofs ganska ung mer tragiskt är det med din kollega:) you´re on the top of the world....