måndag 24 november 2008

panik

lördagens FnG var hur bra som helst! det var dans dans dans. esaias orchestra och small flowers var underbara och marcus wilén hade supersnygga videoprojektioner o bästa musiken! men. påminn mig att aldrig dricka fyra glas vin på typ en timme. never. ever. again. bilder från kvällen hittar ni här

idag lade min dator av. jag trodde jag skulle dö. det fick mig att fundera lite över vad jag skulle ha gjort utan den. antagligen läst och kanske umgåtts mer med folk. men ändå. varför drabbas man av panik när ens dator slutar funka? den är ju inte hela ens liv direkt.

4 kommentarer:

Madeleine sa...

BLOGGA MERA!

Anonym sa...

vilken jävla nolla du är!!!!

Sanna sa...

anna, det är fritt fram för dig att tycka så. men jag undrar lite vad du har för belägg för ditt påstående...

Madeleine sa...

anna: SHUT THE FUCK UP!