fredag 19 december 2008


igår var konsertkväll, igen. jag såg robert svensson från underbara mixtapes and cellmates och david sandström overdrive (refused!) på debaser. soloprojektskvällen numero uno alltså. robert var fantastisk! jag älskar mixtapes and cellmates men jag måste säga. det här var genialiskt. det var fina, fina glada poplåtar som fick en att dra lite paralleller till shout out louds eufori. det var inget som jag inte hade hört förut men på något vis var vi bra synkade, jag och roberts musik. david sandström var...mja, ojämnt. bitvis skitbra, ibland mindre bra men aldrig dåligt.


efter konserten stannade jag kvar ett tag, diskuterade extranummer med björn, dansade till kb-musik och rökte för många cigg. sen gick jag hemåt över torget, köpte skitmycket pommes frites, åt till jag sprängdes och sedan stupade jag i säng. trött och glad.

Inga kommentarer: