måndag 8 december 2008

Kära Anna

det är lugnt att du tycker som du gör. men att ge dig på en av mina bästa vänner är lågt. jag hade inte tänkt lägga någon större energi på vad du skrivit till mig i dina märkliga kommentarer. dock tänkte jag kommentera lite saker du skrivit.

huruvida jag är en nolla eller inte är upp till var och en att bestämma själv. jag trivs alldeles utmärkt med att vara jag.

att jag har klubb är inget som jag tycker gör mig speciellt cool. dock är jag väldans stolt över vad vi gör på freaks ´n ´geeks och jag tycker det är sjukt kul att få tillföra något som jag vet många tyckt saknats på malmös klubbscen.

puss och kram

4 kommentarer:

Madeleine sa...

du är allt annat än en nolla hjärtat.

PollyJo sa...

Bra sagt min vän ;)

Sanna sa...

ni är så fina! jag är en stolt sektmedlem ;)

Marina Siljehav sa...

"Anna" är bara avundsjuk. Han/hon vill antingen vara dig eller ha dig och det är så uppenbart... (jag menar, vem vill inte? ;))